poniedziałek, 25 sierpnia 2014

46. Próbuję cookie dough

Już wiele razy na śniadaniowcach widziałam przepis na cookie dough z ciecierzycy i bardzo chciałam go wypróbować, bo uwielbiam wyjadać surowe ciasto, kiedy piekę!  Dzisiaj podjęłam się zrobienia chociaż nie było szybko, bo ciecierzyca musi  się baardzo długo gotować.Szczerze powiem Wam, że było całkiem dobre, ale jak to mówią ,,szału nie było" i chyba więcej powtórzę.  Dla urozmaicenia dodałam ziarenek i po prostu dało się zjeść, ale zachwycona nie byłam może wygrała moja miłość do tradycyjnej, niezdrowej masy na ciasteczka? Tą mogłabym niestety wyjadać tonami! :)



Cookie dough z ciecierzycy z czekoladą Ritter i Cynamonowym Rajem



10 komentarzy:

  1. Nigdy czegoś takiego nie jadłam, ale wygląda tak apetycznie, że już nabrałam na to chęci *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też szczególnie nie zachwycił, ale na pewno wezmę się za inne kremy z ciecierzycą w roli głównej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba popróbuję innych kremów, ale ciecierzycę narazie odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ciecierzyca jakoś nie przekonuje, ale za to bardzo lubię kremy z kaszy lub płatków owsianych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tak samo jak ja pisałam,zdecydowanie kasza i płatki owsiane, na pewno już tego nie powtórzę :)

      Usuń
  5. a ja wciąż go nie robiłam :<

    OdpowiedzUsuń