wtorek, 26 sierpnia 2014

47. Pyszna jogurtowo-malinowa

Szkoła coraz bliżej, nawet nie chcę o tym myśleć. Już od przyszłego poniedziałku jadę na trzydniowy obóz integracyjny z nową klasą. Boję się, bo bardzo zżyłam się z moimi ,,starymi" przyjaciółmi. Korzystam z tych ostatnich, wakacyjnych dni jak mogę, książki, filmy, sport, znajomi, będzię mi tego brakować, ale nowe nie znaczy gorsze, już niedługo się przekonam. To tak troche prywaty, a co do śniadania, klasyczna owsianka, a jednak nie klasyczna, bo na jogurcie greckim i to malinowym! W pobliskim Polo ostatnio wypatrzyłam te smakowe i oczywiście chciałam spróbować, naprawdę dobre ( w dodatku były w promocyjnej cenie, nic tylko brać! :D) . Dorzuciłam ostatki malin, ziarenka Słoneczne Pola (chyba moje ulubione, bo uniwersalne, smakowite i chrupiące) i nic tylko się delektować!


Malinowa owsianka jogurtowa z malinami i Słonecznymi Polami




10 komentarzy: