poniedziałek, 12 stycznia 2015

154. Prawie jak Rafaello



Jaglany krem kokosowy z bananem, płatkami migdałów, Rafaello i Nutellą

Najlepsze cukierki w najlepszym kremie? Nie ma nic lepszego rano niż micha zblendowanej kaszy jaglanej a la Rafello.Kiedyś nie przepadałam za kososem, ale jem go coraz częściej i jestem powoli uzależniona.Kocham te słodycze, a jaglanka pod tą postacią to moja ulubiona. Prawie wszystko się zgadza, tylko czekolada jest ode mnie, ale nie mogłoby się bez niej obyć. Ale co tam, jest zdrowa i poprawia humor.. Chyba podziałało! Można ruszać do szkoły na falę sprawdzianów! :)

6 komentarzy:

  1. Jak zawsze bardzo słodko i rozpustnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. też nigdy nie cierpiłam kokosu, teraz yo już nie wyobrażam sobie go nie jeść, a kremy z jaglanki to te najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rafaello <3 moglabym jeść taką kaszę codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za takim sniadanie <3 !

    OdpowiedzUsuń