sobota, 22 listopada 2014

127. Leniwa sobota


Owsianka bananowo-orzechowa, podana z orzechami, rodzynkami, masłem orzechowym, bananem i białym serkiem

Tylko o tym marzyłam, wielka, gorąca micha ulepkowej owsianki, Stęskniłam się już za moim ukochanym masłem orzechowym, dawno go nie jadłam, a w weekend mogę się w końcu zrelaksować, pogotować owsiankę bez pośpiechu, brudząc przy tym mamie w kuchni, czego o dziwo  nienawidzi i pod moim grubaśnym kocem pooglądać telewizję śniadaniową. To dla mnie definicja soboty, Dopiero po takim poranku mogę wziąć się do nauki, ale trzeba byc dobrej myśli, im szybciej to zrobię, tym szybciej będę miała czas dla siebie, a tego bardzo potrzebuję! :D

10 komentarzy:

  1. Ulepkowe owsianki są najlepsze! :) I ta pyszna góra dodatków *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. bo owsianka z rana to istna magia, zwłaszcza z takimi dodatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszności w jednym miejscu <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że smakowało i poranek był taki, jak lubisz, a bałagan przy robieniu śniadania jest przecież nieodłącznym elementem :)

    OdpowiedzUsuń