środa, 15 października 2014

93. Chrupiąco!



 Domowa granola orzechowa z jogurtem kiwi

Moje stare odkrycie, z którym się jeszcze z Wami nie dzieliłam (oczywiście do chrupiącej, orzechowej  granoli nie muszę nikogo przekonywać, dobra o każdej porze roku :D), biedronkowy jogurt o smaku kiwi! Na początku myślałam, że będzie dość specyficzny, ale okazał się przepyszny, mój ulubiony smak. Może i śniadanko proste, ale za to jakie dobre.

Jestem zmęczona. Naprawdę, ostatnio padam. Potrzebuję trochę odpoczynku. Wczoraj wychodziłam z domu do szkoły, a tu jeszcze księżyć i gwiazdy, czyżby żart?

7 komentarzy:

  1. Prosto, szybko i smacznie, czyli tak jak lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jogurt o smaku kiwi uwielbiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie musisz znaleźć troszkę czasu na odpoczynek - bez niego nie da się normalnie funkcjonować. mam nadzieję, że w weekend Ci się uda :*
    jogurt kiwi? nie jadłam, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń