poniedziałek, 13 października 2014

92. Marchewkowo



Owsianka marchewkowa z masłem orzechowym, orzechami laskowymi, bananem i rodzynkami

Przepis:
6 łyżek płatków owsianych
szklanka mleka
1 marchewka
garść orzechów i rodzynek
duża łyżeczka cynamonu
cukier do smaku
 Płatki zalewamy mlekiem na przynajmniej 15 minut do napęcznienia, a nastepnie gotujemy z pozostałymi skłądnikami do zgęstanienia, oprócz orzechów, które dosypujemy tuż przed podaniem. Podajemy z ulubionymi dodatkami!

Najlepsza, poimprezowa, chrupiąca i cynamonowa! Dzisiaj moja ukochana marchewkowa owsianka i to jeszcze z masłem orzechowym, bo po prostu tryskam energią! Na prawdę, nie może być nic lepszego, a pomyśleć, że kiedyś nie mogłam się do niej przekonać.
Wczoraj byłam na najlepszej imprezie w swoim życiu, nie pamiętam, kiedy byłam taka szczęśliwa, żadnych zmartwień, tylko szaleństwo! :D

Zauważyliście, że już dobijam do 100. wpisu? Jestem z siebie dumna! :D

14 komentarzy:

  1. Marchewkowa jeszcze przede mną! Idealna miseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marchewkowej jeszcze nie próbowałam, zdecydowanie muszę ją przyrządzić w najbliższym czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam i potwierdzam - marchewka w owsiance sprawdza się idealnie :)
    imprezowiczka z krwi i kości :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam marchewkową!
    A w połączeniu z kokosem-to dopiero obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku bardzo przypadala mi do gurtu ta owsianka <3 ! Super ze dalas przepis :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. marchewkowa to chyba moj aulubiona! :) muszę do niej wrócić :>

    OdpowiedzUsuń