poniedziałek, 13 października 2014

91. Sałatkowo


Sałatka z serem lazur, pomidorem, sałatą, awokado, prażoną pestką dyni, szczypiorkiem i sosem vinegrette


Może mało śniadaniowo, ale ile tych dodatków! Ale dzisiaj zostałyśmy z mamą w domu, mamy wolne, więc sobie dogadzamy!
Kocham te jej pomysłowe sałatki. mimo, że nie są to moje miseczkowe śniadania,  też je uwielbiam,
 ( A najbardziej wyjadać prażone pestki dyni prosto z patelni :D).  
A już od rana mam odwieczny kobiecy problem ,,W co się ubrać?!" na połowinki 

8 komentarzy:

  1. W takim razie miłego leniuchowania z mamą :) dogadzajcie sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, tak - ten dylemat towarzyszy mi dzień w dzień...
    dawno takiej sałatki nie jadłam. Twoja wygląda tak apetycznie, że chyba zrobię coś podobnego na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny patent na sałatkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jutro będę się lenić ale z siostrą :D

    OdpowiedzUsuń