sobota, 6 września 2014

57. Zajadam ricotta hotcakes!


Ricotta hotcakes z prażonymi jabłkami i syropem klonowym oraz masłem orzechowym 


Ricotta leżała u mnie i leżała, ale w końcu się doczekała! I wiecie co? Warto było tyle czekać! Placuszki wyszły mi bardzo puszyste (zasługa nowej patelni :D), a jakie pyszne! Mogłabym je jeść codziennie, każdego dnia z czym innym. Zdecydowanie lżejsza wersja moich ukochanych pancakes'ów.
Dzisiaj znowu jesiennie, z prażonymi jabłkami, syropem klonowym.Całość udekorowałam masłem orzechowym, a co! Jako, że jest niedziela, zajadałam się nimi z rodzicami, ah te leniwe poranki, ubóstwiam!

Pierwszy raz nie mam niedzielnej depresji, jestem tak pełna energii, że aż chce mi się skakać! Już chcę widziec te wszystkie osoby, nowe twarze. Chyba za bardzo wszystko przeżywam! :)

10 komentarzy: