sobota, 30 sierpnia 2014

51. Przekładaniec!


Przekładaniec z musli, jogurtem brzoskwiniowym, jogurtem naturalnym z miodem, otrębami truskawkowymi, borówkami

Trochę się rozpogodziło, dlatego postanowiłam jedno z ostatnich, wakacyjnych śniadań, zjeść na zimno. W szafie pełno płatków owsianych (jak zwykle), orzechów, mieszanki studenckiej i otrąb, a na owsiankę nocną już za zimno, więc postawiłam na domowe musli! Uwielbiam takie smaki, podane w wysokim naczyniu.

Z czego składał się mój przekładaniec? Moje domowe musli to: płatki owsiane górskie,orzechy laskowe, orzechy nerkowca, chipsy bananowe, pekany, rodzynki ziarenka Słoneczne Pola, płatki kukurydziane.
Pierwsza warstwa to właśnie musli z jogurtem brzoskwiniowym, oddzielony od następnej chrupiacymi otrębami o smaku truskawkowym, potem musli z jogurtem naturalnym z miodem ( kocham to połączenie :) ), otręby, a na koniec to samo, znowu z brzoskwiniowym,  a wszystko podane z borówkami. Mniam!

Mam do Was pytanie. Bardzo mi zależy na rozwoju bloga, dlatego chciałam zapytać: czym robicie zdjęcia? Najlepiej jakiś niedrogi, ale całkiem dobrej jakości aparat. Czekam :).

6 komentarzy:

  1. Wszystkie warstwy cudowne! :D
    Uwielbiam przekładańce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urozmaicony przekładaniec! :D Wygląda cudownie :)
    Ja zdjęcia robię telefonem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie przekładańce mogłabym jeść codziennie :>

    OdpowiedzUsuń