sobota, 30 sierpnia 2014

52. Baaardzo rozpustne zakończenie wakacji



Owsianka bananowo-orzechowa, podana z bananem, masłem orzechowym, białym serkiem, Cynamonowym Rajem, czekoladą Ritter Sport


A co mi tam, raz się żyje! Dzisiaj sobie poszalałam. Micha owsianki pełna czekolady i masła orzechowego? Nie ma nic lepszego na ostatni, wolny od stresów dzień. Ostatnie śniadanie jedzone po 9, musze się przestawić na 6 :). 
Wczoraj też sobie nie żałowałam, bo czemu by chociaż przez chwilę nie poczuć się jak w najlepszej cukierni, siedziąc na domowej kanapie? Już od dawna ,,chodziła" za mną szarlotka, a wczoraj już w ogóle miałam ochotę na pieczenie. Na gorąco , podana z ulubionymi lodami bakaliowymi, chociaż trochę osłodziła mi powrót ( a właściwie początek nowej) do szkoły. Powodzenia jutro! :) 


Gorąca szarlotka z lodami bakaliowymi

9 komentarzy:

  1. Mniam! Jestem już po śniadaniu ale głodnieję od razu kiedy tu wchodzę…

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no rozpusta na 100%! Takim śniadaniem bym nie pogardziła! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tobym więcej tej zekoaldy dorzuciła :D
    wpadam na szarlotkę :.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak owsianka się gotowała to jeszcze kilka kostek wyjadłam, ale cii :D

      Usuń
  4. Czasem trzeba sobie pofolgować :D

    OdpowiedzUsuń