środa, 25 czerwca 2014

3. Na osłodę chłodnego czerwca

Truskawkowo

Mimo, że na dworze zimno i ponuro, mój humor zawsze poprawią truskawki. Kocham je pod każdą postacią, więc i tym razem nie obyło się bez nich. Eh, cały dzień na truskawkach, jak ja to kocham! Najpierw postanowiłam dodać je do pysznej, waniliowej owsianki, a później przyszła i ochota na coś słodkiego, więc szybko zabrałam się do upieczenia pysznej tarty. Krem, niby prosty i łatwy, ale za to obłędny! Mascarpone chyba nigdy mi się nie znudzi! A już jutro powoli zacznę żegnać się z moją szkołą, 9 lat to o wiele za dużo, ale pewien sentyment zostanie. Czas jednak na nowości i zmiany, ale najpierw zasłużony odpoczynek. :)

Owsianka na budyniu waniliowym z bananem i truskawkami


Tarta na kruchym cieście z kremem z mascarpone i białej czekolady oraz truskawkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz