czwartek, 26 czerwca 2014

4. Jeszcze tylko jutro!

Dzisiaj mój ulubiony apel wychowawczy, na którym nieskromnie przyznam, dość często wychodzę na środek. Jako, że dzień jest cudowny, tak i moje śniadanie nie mogło być gorsze. Rano chciałam zrobić standardową owsiankę, ale obudziłam się z wielka ochotą na mannę, więc czemu by nie?

Jutro wielkie pożegnanie, mam nadzieję, że nie będzie ciężko, ale już potem zakupy i słodkie naleśniki! <3
Te wakacje będą świetne. Muszą być.

Komentujcie, zostawiajcie swoje opinie i dawajcie nowe pomysły, czekam! :)


Kasza manna z jabłkami w miodzie 


4 komentarze:

  1. Czasem lepiej nie kombinowac, tylko postawic na prostote,zawsze pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli lubisz kaszę manną wypróbuj również halawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już próbowałam, ale wyszła mi odrobinę za gęsta, musze to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń