poniedziałek, 30 czerwca 2014

5. Zimno!


Na słodko, owsianka z budyniem krówkowym, dużą ilością gruszki i banana, a także czekoladą toblerone, która od dawna czekała na mnie w szafie.Dzisiaj pogoda znowu nie dopisuje, więc taka owsianka była wręcz idealna.   


Już jutro moje urodziny, musi być idealnie, pomimo paskudnej aury. 
Nadal jednak nie mam pomysłu jakie ciasto lub tort upiec. Doradźcie mi w tej kwestii, a także podsyłajcie pomysł na idealne, urodzinowe śniadanie. Czekam! :) 


 owsianka na budyniu krówkowym z gruszką, bananem, czekoladą toblerone i kakao


A tu macie tak bonusowo mnie jeszcze ze szczęśliwego zakończenia roku!



4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie owsianki :) Sliczna jestes :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo, masz może przepis na jakieś dobre ciasto albo tort w zanadrzu? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli lubisz czekoladę i serniki to polecam Ci sernikobrownies z malinami z tego przepisu http://www.mojewypieki.com/przepis/sernikobrownies-z-malinami
    Pycha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki wielkie, juz wykombinowalam beze, ale nastepnym razem jak bede piec, a to znajac mnie niebawem, skorzystam, bo wyglada pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń