poniedziałek, 16 marca 2015

200.Próbuję nasion chia na dwusetkę


Pudding chia z jogurtem naturalnym i mango 

200. post, więc musiało być coś wyjątkowego. Nowość. Mogłam się rozczarować, ale nie tym razem. Już od dawna chciałam wypróbowac nasion chia, ale nigdzie nie mogłam ich ,,złapać", aż wreszcie postanowiłam zamówić je razem z tahini w pierwszym, lepszym sklepie interentowym. I wiecie co? Nie sądziłam, że tak mi zasmakują, no ale ukochane mango też dodało trochę smaczku.

To już 200 postów, dziękuję Wam, że tu wpadacie! Mam nadzieję, że to dopiero początek! :)




12 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! :)
    tych ziarenek jeszcze nie próbowąłm, jaka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te nasiona! W połączeniu z mango musiały być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne, a mango też uwielbiam, więc tak! :D

      Usuń
  4. Poluje na nie od dłuższego czasu :D
    Gratuluje jubileuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze sprubować, ale wciąż w sklepie zapominam o ich zakupie.
    Gratuluję kolejnej setki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję aż 200! Chia była świetnym pomysłem na taką rocznicę ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń