środa, 5 listopada 2014

111. Piekę chlebek bananowy



Domowy chlebek bananowy z nutellą i bananem/ masłem orzechowym i bananem


Zdecydowanie najlepszy i najprostszy przepis świata! Niby zwykłe ciasto, ale świetnie sprawdza się jako słodki chlebek. Mój zmodyfikowałam troszkę i dodałam rodzynki, co było naprawdę dobrą dezcyzją. W podaniu za bardzo nie kombinowałam, ale w końcu banan, nutella i masło orzechowe, czy to nie brzmi idealnie? :D Oczywiście bez nieczego też smakował wyśmienicie.

I to chyba tyle z pozytywów. Jest źle. Zdrowie nie dopisuje, ale aż za wiele z Was mnie rozumie.


Przepis:
pół kostki rozpuszczonego masła
pół szklanki  cukru
3 – 4 banany
1,5 szklanki mąki
jajka
łyżeczka sody oczyszczonej
łyżeczka cukru waniliowego
garść rodzynek
Banany rozgniatamy widelcem na papkę. Potem dodajemy wszystkie składniki ( bez mąki ) i mieszamy, na koniec dodajemy mąkę i mieszamy na gładką masę. 


10 komentarzy: