środa, 3 września 2014

Powrót i szybka owsianka czeko-śliwka


Owsianka czekośliwka

Już jestem! Jak było? Szczerze, na początku strasznie, nikogo nie znałam, nie mogłam sie odnaleźć, ale w końcu okazało się, że poznałam tylu wspaniałych ludzi, więc jestem naprawdę dobrej myśli. A rano, co może być lepszego od cieplutkiej miski czegoś smakowitego? 
Wielu z Was uwielbia sławną czekośliwke, a tym razem przerobiłam ją na owsiankę! Efekt? Rewelacyjny! Połączenie słodkiej czkolady z akurat kwaskową śliwką było naprawdę strzałem w dziesiątkę, szczególnie, żę uwielbiam śliwki w czekoladzie, mogłabym je wyjadać garściami. Może i troche rozpustnie, ale kto nie lubi zacząć pierwszego dnia szkoły (bo w sumie dopiero dzisiaj ją zaczynam, jesli zaliczymy słuchanie PSO na każdej lekcji zapoznawanie z nauczycielami) od odrobiny ( no może trochę większej ilości :D) czekolady? Ja na pewno! :)

9 komentarzy: