poniedziałek, 22 września 2014

73. Omlet ricottowy!


Omlet ricottowy podany z ziarenkami, musem z ricotty, masłem orzechowym i bananem


Ale on był dobry! Tak, wiem, lubię się przechwalać, no ale co poradzę, że wyszedł mi taki puszysty? :D
Ricotta na słodko, ubita z cukrem pudrem naprawde do siebie pasuje. W sumie, ricottę kocham pod każdą postacią. Szkoda, że właśnie wykorzystałam jej resztki z lodówki. :) Trzeba zrobić zapasy i to duże! 
Od wczoraj zaczęłam moją pracę redaktorki w gazetce szkolnej, chętnie zajęłabym się działem kulinarnym, ale chyba nie każdy podziela moje (NASZE :D) śniadaniowe zainteresowania. W każdym razie, jestem zwarta i gotowa do działania!
A dzisiaj na 4 lekcje do szkoły i o 11.30 do domu, mogło być lepiej? :D

9 komentarzy:

  1. A podasz przpeis? Jestem ciekawa tego omletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 jajka
      2 łyżki mąki
      100 g ricotty
      Szczypta soli
      Łyżeczka cukru waniliowego
      Łyżeczka proszku do pieczenia
      Białka ubićna sztywno z solą i pomieszac z reszta wczesniej polaczonych skladnikow, gotowe :)

      Usuń
  2. No jak coś jest takie dobre to pochwalić się wręcz należy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę takiego omleta! Wygląda mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, ten z ricotty jest przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń