niedziela, 21 września 2014

71. Idealna!



Waniliowa budniowa owsianka gotowana z bananem i rodzynkami podana z mango, bananem, ricottą i czekoladą karmelową z wafelkami

Takiej dobrej dawno nie jadłam, naprawdę! Bardzo lekka, a te dodatki! Dawno nie jadłam budyniowej, więc dzisiaj przyszedł czas na mój ulubiony, waniliowy smak w środku z bananem i rodzynkami. A co z zewnątrz? Idealnie słodkie mango, standardowe- banan i ricotta no i kwintesensja, czekolada karmelowa z wafelkami, która już dawno mnie ciekawiła i wiecie co? Absolutnie obłędna! Zreszta mi chyba smakuje wszystko, co karmelowe! :) Może i się chwalę, ale dawno nie jadłam tak dobrego śniadania! Może to też zasługa mojego humoru? Wczoraj spędziłam cudowny dzień, na najlepszych lodach z najlepszymi ludźmi <3. Lepiej być nie może.

7 komentarzy: