piątek, 1 sierpnia 2014

32. Owsiankomanna na dzień dobry

Dzisiaj w końcu na ciepło! Aż się stęskniłam. Pyszne połączenie płatków owsianych z kaszą manną naprawdę może poprawić humor o poranku, szczególnie w połączeniu z ulubionymi dodatkami. Nic tylko zajadać! :)

No to połowa wakacji za nami, mam nadzieję, że sierpień będzie równie udany, a nawet lepszy. W  końcu już w środę kierunek Kraków, a potem na drugi koniec Polski, do Ustki. Będzie wspaniale, bo co ma nie być?  :D



Owsiankomanna na mleku sojowym gotowana z cynamonem, gruszką, bananem, podana z resztą tych owoców oraz orzechami włoskimi, masłem orzechowym i czekoladą Ritter

2 komentarze:

  1. owsiankomanna- uwielbiam ją! :))
    oby był lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, zę będzie :)

      oczywiście dzisiaj chciałam zrobić typową owsiankę, ale jakos nie mogłam się powstrzymac :D

      Usuń