piątek, 22 sierpnia 2014

43. Owsianka cukiniowa i pierwsza współpraca

Wczoraj napadło mnie mnóstwo śniadaniowych pomysłów, więc na moim rowerku popędziłam na całkiem spore, jedzeniowe zakupy. W efekcie będzie teraz trochę nowości, chcę poeksperymentować. Dzisiaj przyszedł czas na coś, czego już od dawna chciałam spróbować, ale jakoś nie mogłam się powstrzymać, zawitała u mnie niepowtarzalna owsianka cukiniowa.Skoro zrobiłam marchewkową i bardzo mi smakowała, to czemu miaiłabym nie zjeśc cukiniowej wersji? Ugotowałam ją z dodatkiem kakao, bo ponoć taka jest najsmaczniejsza! Efekt? Całkiem dobra, ale chyba jednak wolę wersję marchewkową.

Właśnie, raniutko przyszła moja przesyłka od Ziarenkowa, pełna pysznych paczuszek z ziarenkami, opisem i małym dodatkiem. Od razu musiałam wypróbować sławny Cynamonowy Raj i jako miłośnik cynamonu jestem zachwycona. Otrzymałam jeszcze mieszanki Piekło-Niebo, a także Słocnecze Pola.  Na pewno wykorzystam je jeszcze nie raz! :)


Kakaowa owsianka cukiniowa z jogurtem greckim, borówkami, bananem i mieszanką Cynamonowy Raj


Moje ziarenka:




A tu małe zakupy ;) :

6 komentarzy:

  1. Te ziarenka są wspaniałe <3 Pysznie je wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż czekam na moją paczkę! :)
    Muszę już tego spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, też myślalam,że szybciej przyjdą, ale sie doczekałam, warto było :D

      Usuń
  3. Gratuluję :) Swietne sniadanie i udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń