czwartek, 14 sierpnia 2014

38. Jesiennie

Jabłka kojarzą mi się bardziej z jesienią, ale ich uniwersalne połączenie z cynamonem mogę jeść o każdej porze roku! Pogoda też jest bardziej wrześniowa niż wakacyjna, akurat jak jadę nad polskie morze, ale chodzenie po naleśnikarniach, lodziarniach i barach też brzmi dość zachęcająco. Może nie będzie tak źle. :D


Muszę się pochwalić! Nawiązałam moją pierwszą współpracę i już czekam na moją pyszną przesyłkę od Ziarenkowa! Nie mogę się doczekać! :)




Owsianka ze startym jabłkiem, cynamonemi rodzynkami

10 komentarzy:

  1. ja także coraz częściej sięgam po jesienne połączenia. może to z powodu mojego uzależnienia od cynamonu :)
    gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, na pewno będzie udana.
    cynamon uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej <3 ! Gratuluję <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale już coś za dużo tu owsianek ,muszę urozmaicić :D

      Usuń
  4. oooh ! jak to cudownie wygląda! *ślinię się do monitora...*

    OdpowiedzUsuń
  5. takie Owsianki najlepsze :)

    Pozdrawiam

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    I baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, mam nadzieję,że to będzie udany wyjazd :)

      Usuń