wtorek, 24 czerwca 2014

1. Początek!

Jak tu trafiłam? Hmm zacznijmy od tego, że około rok temu znudziły mi się typowe płatki z mlekiem i zaczęłam kombinować z różnymi, coraz to nowymi pomysłami na owsianki czy kaszki. Pojawiło się u mnie też zainteresowanie pieczeniem. W końcu nie ma nic lepszego niż surowe ciasto oblizywane prosto z łyżki! Okazało się, że wiele osób podziela moje pasje. Natrafiłam na blogi kulinarne, szczególnie moja uwagę przykuły te śniadaniowe. Pomyślałam więc, czemu by nie spróbować? I oto jestem! Będę starała się jak najczęściej dostarczać Wam dawkę pyszności i szukała nowych inspiracji! Pewnie znajdzie się tu kilka szczegółów z mojego życia, ale skupię się na moich ukochanych śniadankach i nie tylko! Mam nadzieję, że nie zrazi Was jakość moich zdjęć, a uwagę skupicie jedynie na tym co na nich jest. :)


A tu na przywitanie macie moje zdjęcie z ,,modelkową" ręką. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz