środa, 17 grudnia 2014

137.Wracam



Owsianka z bananem, kiwi, masłem orzechowym, 
daktylami, rodzynkami i płatkami migdałowymi


Przepraszam Was, że tak nagle,bez zapowiedzi przestałam dodawać posty. Wytłumaczę się jednak. Wcześniej nic na ten temat nie wspominałam, ale mam dość poważne problemy zdrowotne. Nie będę tego nazywać, powiem tylko, że wiele dziewczyn ze śniadaniowca zmaga się z podobnymi. W końcu wylądowałam w szpitalu, co wywróciło moje życie o 180 stopni. Teraz wierzę, że wszystko będzie dobrze, a do Was wracam i mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście! :) A tu w ramach rekompensaty moje dzisiejsze śniadanko! Nic wymyślnego, ale miałam ochotę na domową prostotę!

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i chociaż to długa droga aby dojść do zdrowia, to dasz sobie z nią radę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana przesyłam ogromne uściski, walcz o swoje zdrowie naprawdę warto!
    trzymam kciuki by wszystko się ułożyło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję, Tobie życzę dokładnie tego samego :*

      Usuń