niedziela, 28 września 2014

78. Ciastka i 7 faktów o mnie

Domowe ciastka z masła orzechowego z czekoladą

Efekt niedzielnego pieczenia, to już chyba tradycja. Poza tym umówiłyśmy się z dziewczynami, że co tydzień każda przynosi swoje własne wypieki do wspólnej degustacji i testujemy! Te były już sprawdzone, ale to znaczy, że dobre! :) A co smakuje, trzeba powtarzać! 
3 ogromniaste zjedzone w pośpiechu (czego badzo nie lubię) , a reszta już dawno zapakowana!

Skoro 7 faktów, to 7 faktów! 

1.  Jestem straszną bałaganiarą, ale jakoś lepiej odnajduję się w moim ,,artystycznym nieładzie" niż pedantycznym porządku.
  
2. Jestem jedynaczką. Bardzo mi to odpowiada (samolub :P), co często dziwi innych, ale lubię czasem po prostu mieć czas tylko dla siebie.

3. Kocham sport, mimo, że w grach zespołowych bywam łamagą, ćwiczę dla siebie, sama w domu, co przynosi mi dużą satysfakcję.

4. Wprost uwielbiam gotować, a jeszcze bardziej piec. Nie ma nic lepszego niż wyjadanie surowego ciasta, wymyślanie, co dobrego zrobić i próbowanie tego z bliskimi!

5. Jak wiele osób ze śniadaniowca, dużo schudłam z późniejszymi problemami, niemiły temat.

6. Od około roku zaczęłam regularnie odwiedzać blogi śniadaniowe, więc w czerwcu pomyślałam ,

7 komentarzy: