wtorek, 8 lipca 2014

12. Kokosowo

Kiedy zobaczyłam tę jaglankę u Kawaii food , od razu musiałam wykorzystać moje resztki wiórków kokosowych! Moja kasza jaglana a la batonik bounty była wprost wyśmienita! 

Uwielbam te wakacyjne dni z czytaniem Dana Browna i oglądaniem Gry o tron, nie ma nic lepszego. :)

A juz dziś na obiad pyszne, amerykańskie pancakes na maślance z syropem klonowym <3.

Macie jeszcze jakieś pomysły na śniadaniowe pyszności lub wypieki? Jeśli tak, czekam! :)



Budyniowa, kokosowa jaglanka z bananem, borówkami, wiórkami kokosowymi i czekoladą



4 komentarze:

  1. Pomysły na śniadaniowe wypieki? TYle tego jest, wystarczy wejść na jakiś blog śniadaniowy lub.. pomyśl na co masz ochotę, poszukaj przepisu bazowego i dodaj wymyślone przez siebie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee, chodziło mi o śniadania lub wypieki, ja wiem, że tego jest baardzo dużo, ale nigdy nie mogę się zdecydować :):

      Usuń